
Salaris€ 2600 - € 3800 per maand
Ben jij organisatorisch sterk, stressbestendig en communicatief vaardig? Houd je ervan om dagelijks het overzicht te bewaren en zorg jij ervoor dat transporten vlekkeloos verlopen? Dan is deze functie bij onze opdrachtgever in Terneuzen precies wat jij zoekt!
Als transportplanner ben jij verantwoordelijk voor het plannen, begeleiden en uitvoeren van de transportactiviteiten tussen chauffeurs en onze opdrachtgever. Dit doe je op een zo efficiënt en economisch mogelijke manier volgens binnenkomende orders.
Dagelijks heb je veel telefonisch en schriftelijk contact met chauffeurs, opdrachtgevers en leveranciers. Je zorgt ervoor dat transporten soepel en veilig verlopen en bewaakt hierbij kwaliteit en veiligheid op afstand. Daarnaast voer je diverse administratieve taken uit, zoals het controleren van documenten, het verwerken van orders en het versturen van de juiste documentatie.
Wat ga je doen?
▸Plannen, coördineren en begeleiden van transportopdrachten;
▸Intensief contact onderhouden met chauffeurs, opdrachtgevers en leveranciers;
▸Zorgen voor een veilige en efficiënte uitvoering van transporten;
▸Administratieve taken uitvoeren zoals document controle en ordeverwerking;
▸Signaleren van knelpunten en meedenken over oplossingen.
Onze opdrachtgever is een Zeeuws bedrijf dat sinds 1958 uitgegroeid tot een internationale logistieke dienstverlener. Dagelijks zijn ruim 500 chauffeurs onderweg door heel Europa voor klanten in de papier-, chemie-, metaal-, en bouwindustrie.
Waarom werken bij dit bedrijf?
▸Betrouwbare werkgever met lange historie;
▸Vaste truck en modern materieel;
▸Nauwe samenwerking in een hecht team;
▸Veel aandacht voor veiligheid, duurzaamheid en jouw ontwikkeling.
▸Minimaal MBO-niveau met serieuze ervaring in transportplanning óf HBO werk-en denkniveau;
▸Relevante werkervaring als planner binnen de transportsector;
▸Kennis van logistieke dienstverleningspakketten (aflevertermijnen, condities, tarieven en voorwaarden);
▸Je bent communicatief sterk, klantgericht en oplossingsgericht;
▸Je werkt nauwkeurig en bent administratief goed onderlegd;
▸Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Niet vereist, wel mooi meegenomen
▸Beheersing van de Duitse en/of Franse taal;
▸Ervaring met internationale transporten;
▸Affiniteit met IT-systemen binnen de logistiek;
▸Ambitie om door te groeien binnen de organisatie.
Je komt terecht in een uitdagende werkomgeving waar geen dag hetzelfde is en waar persoonlijke groei wordt gestimuleerd.
▸Een brutosalaris tussen de € 2.600,- en € 3.800,- per maand volgens CAO TLN (afhankelijk van ervaring);
▸25 vakantiedagen, 8,33% vakantiegeld en pensioenopbouw;
▸Opleidings-en doorgroeimogelijkheden;
▸Wekelijkse of 4-wekelijkse uitbetaling;
▸Goed materieel en een moderne werkomgeving;
▸Veel ruimte voor jouw ontwikkeling binnen een stabiele en groeiende organisatie.